Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 5,00 Kč (0,21 EUR)
skladem
naše cena 229,00 Kč (9,54 EUR)
skladem
naše cena 249,00 Kč (10,38 EUR)
skladem

NEPŘEHLÉDNĚTE

arr3Pozor na barvy !Abyste předešli nechtěnému překvapení, věnujte prosím pozornost následujícím doporučením:   1....

 

KONTAKTY

LÁTKOTÉKA
Nad Vodovodem 1527/51
100 00 Praha 10 - Strašnice
tel: +420 608 978 037
info@latkoteka.cz

O nás
O nás

Vítejte na stránkách e-shopu latkoteka.cz, kde naleznete oděvní látky, galanterii, různé doplňky i jiné sezónní zboží.

Velmi nás těší Váš zájem a věříme, že po každém návratu na náš web objevíte něco nového, zajímavého, co Vám bude inspirací u Vašeho tvoření.

Naše nabídka je vždy aktuální, stále rozšiřuje, takže již příští týden zde naleznete zase o něco širší nabídku, než dnes! A pozor veškeré zboží máme skladem, proto můžeme garantovat rychlé dodání.

Neváhejte se na nás kdykoli obrátit, velice rádi Vám budeme nápomocni s výběrem látek či dalšího zboží a rádi Vás provedeme celým nákupem.

Děkujeme za Vaši přízeň i fotografie Vašich výrobků!

Sledovat nás můžete i na našem facebooku či instagramu.

facebook 

Martina, Lenka, Jitka, Natálie, Aleš i naši malí pomocníčci z týmu LÁTKOTÉKY.

Přidáno: 17.04.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Byli rychlí.

 

Přidáno: 11.04.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vše v naprostém pořádku, krásné látky.

 

 

Přidáno: 08.04.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost dodání, velký výběr.

 

Přidáno: 08.03.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

U látky byla uvedena zbývající metráž 2,8 m - koupila jsem ji a později jsem zjistila, že metráž byla aktualizována na 0,6m - škoda, bývala bych jí vzala více.

Pro:

zboží doručeno bleskově

Vyjádření našeho obchodu

Vážená paní Zoro,
děkujeme mnohokrát za recenzi LÁTKOTÉKY. Velmi si vážíme času, který věnujete hodnocení. A protože bychom byli nejraději, aby všichni zákazníci byli spokojeni na 100%, velmi nám pomáhají i připomínky, které nám ukazují kde lze naše služby vylepšit. I tato Vaše mezi ně patří. Ovšem situaci, do které jste se dostala, nemůžeme ovlivnit. Jak je to možné? Ve chvíli, kdy uskutečníte objednávku, odečte se příslušné množství metráže i ze skladu, tak jako ve Vašem příápadě. Jenže může nastat situace, že někdo později opbjednávku zruší, či nezaplatí. A to se stalo přesně s Vaším úpletem. Takže po vystornování jinou zákaznicí se její část objednané látky opět vrátila na sklad a tím se objevilo oněch 0,6m opět v nabídce. Samozřejmě nás velice těší, že byste si bývala objednala více látky, a navíc je vidět, že jste zodpovědná a víte co chcete. Bohužel není každý takový a tak se podobným situacím ani do budoucna nevyhneme. Kdybychom odečítali látku ze skladu až po zaplacení, celý systém by se velice zkomplikoval, protože by tak mohla poptávka velmi zásadně převýšit náš aktuální stav skladu. A my si velmi zakládáme na tom, že to co prodáváme, máme opravdu skladem, a nemusíte tak čekat dalších 14 dní, jako to bývá u jiných obchodníků.

S přáním krásných jarních dní a příjemného šití Aleš z LÁTKOTÉKY :)
 

Přidáno: 22.12.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Určitě doporučuji. Dostali jsme i malý dáreček

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme mnohokrát za pozitivní recenzi a těšíme se na Váš další nákup. Připravili jsme pro Vás na jaro mnoho NOVINEK, tak neváhejte a podívejte se k nám.

Aleš z LÁTKOTÉKY :)
 

Přidáno: 05.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Rychlé dodání. Skvělá komunikace.

 

 

Přidáno: 02.11.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Děkujeme za krásné látky a dárečky pro mě i dcerku, měly jsme radost obě :-)

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme mnohokrát za pozitivní recenzi a těšíme se na Váš další nákup. Nyní máme mnoho novinek, tak budeme rádi, pokud si s dcerkou nějaké vyberete.

Aleš z LÁTKOTÉKY :)
 

Přidáno: 16.10.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Kvalitní látky a rychlé dodací lhůty

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme mnohokrát za pozitivní recenzi, které si velmi vážíme.

Těšíme se na Váš další nákup a přejeme Vám krásný den

za celý tým Aleš z LÁTKOTÉKY :)
 

Přidáno: 25.09.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

milá a rychlá komunikace
poradí, zda k sobě vybrané barvy ladí, pokud si člověk není jistý

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme mnohokrát za pozitivní recenzi. Bylo nám potěšení Vám poradit.

S přáním příjemného dne

Aleš z LÁTKOTÉKY :)
 

Přidáno: 20.09.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Boty objednané v sobotu večer, v úterý doma. Vše bez problémů. Naživo daleko krásnější a kvalitní botky. Za mě naprostá spokojenost!!!!

 

 

Přidáno: 20.09.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost a kvalita. Vždy mě potěší poděkování,které posíláte v balíčku.

 

Přidáno: 08.09.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Barvy na netu odpovídají skutečnosti, úžasné materialy, které předčily očekávání.

 

Přidáno: 30.08.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

obchod je přehledný, rychlé dodání zboží

Pro:

bleskové vyřízení - dodání

 

Přidáno: 26.08.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlé dodání
krásné a kvalitní látky

 

Přidáno: 27.07.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Objednala som o 12 a na druhy den bol balicek doma

Vyjádření našeho obchodu

Vážená paní Šurinová,
děkujeme Vám za recenzi našeho obchodu LÁTKOTÉKA. Velice nás mrzí, že jste s nákupem nebyla spokojena zcela dle svých představ a ohodnotila nás jen 90%. Velice by nám pomohlo, kdybyste nám buď do recenze, nebo i prostřednictvím mailu info@latkoteka.cz sdělila, v čem by se měl náš e-shop zlepšit, abychom si příště zasloužili plných 100% hodnocení.

Děkujeme mnohokrát a přejeme Vám krásný den
Tým LÁTKOTÉKY :)